Philips Harmony DCD7010/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Harmony DCD7010/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NuIk 27-07-2013
Geschreven voor: Philips Harmony DCD7010/12

Als mediaspeler is het een prul. Wat vooral opvalt is hoe traag het apparaat is. Ik gebruikte een 4GB USB-stick met daarop 350 nummers. Als een nummer af is duurt het soms 30(!) sec voordat het volgende nummer begint. En je moet al helemaal niet proberen om een diapresentatie te starten tijdens het afspelen van muziek. Bij het minste of geringste haperen de liedjes. Als een lijst met nummers wat lang is, is het scrollen door die lijst niet te doen. Daarbij reageert het apparaat soms erg langzaam op de afstandsbediening. Ook jammer dat het apparaat het nummer niet onthoud als je ‘m uitzet. Na aanzetten begint ie iedere keer het hetzelfde nummer.
Foto’s worden langgerekt weergegeven. De verhouding klopt dus niet. Daarbij valt er links en rechts een stukje van de foto weg. De scaling is zover als ik weet ook niet in te stellen. En ook zie ik soms geheel onwillekeurig dat een foto maar half weergegeven wordt. Het onderste deel is dan zwart. Als ik diezelfde foto dan nog een keer open pakt ie ‘m wel goed. Bij het afspelen van een diapresentatie is de intervaltijd niet instelbaar.
Het apparaat leest alleen USB-sticks, geen USB-harddisks.
Radio, CD/DVD en geluid is prima. Een laatste minpunt (althans voor mij) is dat de balans niet in te stellen is.

NvBgm 05-03-2013

Reactie op Gé23:

Op het toilet kijk je toch maar met 1 oog dus geen grote tv nodig lijkt mij. of had je een 3d in gedachte??

HJ2011 16-11-2011
Geschreven voor: Philips Harmony DCD7010/12

Ik zocht een geluidsinstallatie voor in de keuken. Aansluiting voor Ipod mét cdspeler was essentieel. Kwam op deze omdat we ook een tv in de keuken willen hebben, dan heb je meteen een dvd hdmi kwaliteit.
Het geluid is fantastisch.
Af en toe pakt hij helaas de Ipod niet altijd, maar de verbinding even verbreken en er direct weer opzetten is voldoende zodat de dockingstation de ipod ziet & kan afspelen.
Een cd luisteren: neem wat tijd, want eerst moet de dvd-speler het als een audioschijf herkennen.

Gé23 05-08-2012

Reactie op HJ2011: Ook ik zocht een geluidsinstallatie maar dan voor op het toilet. Ook wij wilden een TV erbij maar het toilet werd een beetje krap. Hoop dat je keuken wél groot genoeg was.